Wat eet ik nu.



Als vergelijking deze post met wat ik nu op een dag zou kunnen eten.

Ontbijt

Mijn ontbijt zal een beetje veranderen tijdens de challenge. Nu eet ik twee keer per week:

·      havermoutpap met appel en rozijnen

·      yoghurt met kwark met daarin fruit en muesli, Brand flakes of weetabix 

·      Hüttenkase met daarin tomaat, augurk en een plakje ham, daarbij 2 geroosterde boterhammen
      
·      En één keer in de week Brinta gemaakt met magere melk.


Lunch

Meestal een volkoren boterham, een broodje, vaak met vleeswaar en een bakje sla met een magere dressing.

Maar soms koken we met opzet wat te veel om dat de volgende dag als lunch te kunnen eten.

Diner

Vegetarische voorbeelden

vaak pasta, noedels of rijstgerechten, die bonen bevatten. Vaak ook vleesvervangers zoals de kipstuckjes of groenteschijven. Mijn favoriet zijn Falafel balletjes.

Niet vegetarische voorbeelden

Een stamppot met een rookworst, of kalkoenfilet met aardappels en groente. De keuze is reuze.

Tussendoortjes

Natuurlijk fruit, maar ook snoepjes of Sultana koekjes. 

Reacties